หน้าแรก > คลังเกม > Injustice 2 > สมุดบันทึก

Injustice 2 สมุดบันทึก

Gamelover🫠 Injustice 2 Hello everyone, after the exciting fan service games, here's a fighting game
The unemployed Dc Famous for their many copies From movies and TV series
A good game from the company Dc Mobile and enjoyable personal experience 
The game is still ongoing and there is a first part, but it's very old.
You should try this part; it's still talking and adding new characters.
New events and an exciting gameplay experience, along with a well-crafted storyline.
In terms of graphics, it's not bad; it includes the Conquest Champions League tournaments. 
There are many missions and things to obtain, including diamonds and hero unlocking. 
Without paying any real money, I played a game for achievements. 
But I enjoyed it and the experience, and there are many players who are interacting with it.
Unfortunately, it lacks a system. PvP Online only you can fight against player characters 
But the game is controlled by you, not by an online player.
But it's a game worth trying. What do you think of it?
อ่านข้อความ
Бизарно Русские чуваки, как вы в него играете в 2025 году? У меня вообще не запускается  อ่านข้อความ
Fahim leo can anyone give me a good free account  อ่านข้อความ
GwendalJourdren Trop bien ce jeu 🕹  อ่านข้อความ

กำลังโหลด

Hot Hashtags Next
Hot Games Next
Get QooApp for Android