seerriini 5.0 2022-01-28 16:15:59 신고 This is so really awesome when you played, especially when you have playing with someone with, it's really funny and it's was on survival that full of zombies it's really extremely awesomee.
리뷰 더 보기 더보기
질퍽잉
4.0재밋음 근데 뭔가 하다보면 할게 없어서 오래 못 하고 질리는 게임임 다향하게 즐길 수 있어서 좋음 컴으로 자바 버전도 하고 있는데 둘 다 딱히 그닥 재밌진 않음
질퍽잉언늬
4.6동생이 사줘서 했는데 동생보다 더 열심히 하고있습니다 ^-^